شال گردن ساده میگرن های شما را درمان می کند

قدیم شال گردن ساده یک مرد مصری به عنوان هدیه برای همسرش خرید پس از این هدیه، شهبانو ژوزفین بناپارت در سه سال آینده بیش از 400 روسری به قیمت حدود 80000 پوند به دست آورد.

به دنبال آن، مردم Paisley ، شهری در اسکاتلند ، شروع به تولید روسری های خود کردند.

روسری در اوایل قرن 19 تبدیل به یک اکسسوری مد واقعی برای مردان و زنان شد. در اواسط قرن بیستم، روسری به یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی لباس برای مردان و زنان تبدیل شد.

در طول قرن بیستم، صنعت مد به طور گسترده ای از روسری استفاده کرد تیری هرمس از هرمس روسری‌های ابریشمی را با الگوبرداری از روسری‌هایی که سربازان ناپائولی در جنگ می‌پوشیدند، خلق کرد.

هرمس، بزرگترین نام در صنعت مد، شروع به ساخت روسری هایی کرد که توسط هنرمندان و خوانندگان بزرگ ترین نام های صنعت مد و موسیقی در هالیوود طراحی شده بود. گریس کلی بازیگر زن هالیوود یکی از روسری های هرمس را مد کرده است.

شال

هرمس، ابریشم خام را مستقیماً از چین وارد می کرد که به نخ ریسیده می شد و سپس با چاپ دستی به پارچه ای باکیفیت بادوام تر تبدیل می شد.

گفته می شود این روسری شامل 43 صفحه نمایشگر بود که جلوه های رنگی خود را نشان می داد و این طرح روسری چاپ شده در تصویری توسط دو زن با کلاه گیس سفید در حال بازی به نمایش گذاشته شد.

روسری های ابریشمی نیز توسط بازیگرانی مانند Faye Dunaway در فیلم بانی و کلاید در سال 1967 و دایان کیتون در سال 1977 در آنی هال ساخته شد .

مدونا ، در دهه 1980، روسری حماسی خود را با یک روسری مخرب جمع کرد. بنابراین، روسری‌ها هیچ مدرکی مبنی بر محو شدن نشان نمی‌دهند.

زیرا روسری‌های جمجمه ابریشمی اسکندر که بسیار کپی شده‌اند باعث خشم افراد مشهور و طرفداران شده است.

روسری ها در چهار نوع کاربردی رایج هستند و اینها عبارتند از: روسری، روسری گردن، روسری ساحلی و روسری زمستانی و با دست نقاشی، چاپ بلوک، رنگ شده، تزیین شده، گلدوزی، مهره دار یا توری هستند.

روسری های زمستانی که در آب و هوای سرد استفاده می شوند، ضخیم و بافتنی هستند، اغلب از پشم ، آلپاکا و مواد گرم مشابه ساخته می شوند و برای گرم نگه داشتن آن به دور گردن بسته می شوند.