فرش تمام ابریشم دستباف ذهن شما را قدرتمند می کند

بنابراین فرش تمام ابریشم دستباف پشمی در عین کثیف بودن همچنان زیبا به نظر می‌رسند. فرش های مصنوعی و حتی فرش های ابریشمی نمی توانند کثیفی را پنهان کنند.

ابریشم و الیاف مصنوعی می‌توانند کثیفی را در جیب‌ها پنهان کنند تا به سطح بچسبند، بنابراین زودتر کثیف به نظر می‌رسند.

در حالی که مصنوعی گزینه های خوبی برای تمیز کردن سطح دارد، پایه های آنها اغلب بر پایه جوت است. این فیبر گیاهی جاذب، کثیفی، مو، کثیفی و حتی ادرار حیوانات خانگی را مدت‌ها پس از شستن می‌گیرد و نگه می‌دارد.

علاوه بر این، فرش‌های مصنوعی و فرش‌های ابریشمی تقلبی منابع پایداری نیستند.

فرش

چون از نفت ساخته شده اند، خراب نمی شوند. ابریشم یک منبع طبیعی است، اما برای باز کردن پیله‌های کرم‌های ابریشم باید بمیرد. از سوی دیگر، پشم به سادگی از گوسفند بریده می شود و تا سال بعد دوباره رشد می کند.

پشم بهترین انتخاب الیافی است، زیرا مدت‌ها قبل از اینکه فرش‌های ابریشم مصنوعی و تقلبی شکسته می‌شوند و باعث مشکلات دفن زباله می‌شوند.

تمیز کردن فرش‌های ابریشمی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد زیرا نیاز به حمل و تمیز کردن ظریف با آزمایش دقیق الیاف و آزمایش رنگ قبل از شستشو دارد. این موضوع در مورد فرش های ابریشمی و تقلبی صدق می کند.

فرش های ابریشم تقلبی، با این حال، ضعیف تر از الیاف ابریشم هستند و حتی نیاز به تمیز کردن دقیق تری دارند. رنگ‌ها اغلب روی فرش‌های ابریشمی واقعی و تقلبی اجرا می‌شوند، به این معنی که باید قبل از شستشو به دقت آزمایش شوند.

آنها را نمی توان در خانه تمیز کرد زیرا برای اطمینان از شستشوی کامل آنها به ابزارهای تخصصی و دستگاه های گیره صنعتی نیاز دارند. اگر آزمایش‌ها نشان می‌دهد که الیاف برای تمیز کردن فرش‌های ابریشمی تقلبی بسیار پایین‌تر از آن است.

باید با دست و با ابزار کوچکی با زحمت تمیز شود.

همه فرش‌های ابریشمی، واقعی یا تقلبی، نیاز به چندین شستشو دارند و اغلب به شستشوی اسیدی دقیق نیاز دارند تا درخشندگی رنگ‌هایشان تجدید شود. علاوه بر این، الیاف فرش ابریشم مصنوعی معمولاً پس از تمیز کردن سفت می شوند.

به این معنی که باید چندین بار با یک برس دستی به دقت مرتب شوند. به این ترتیب، فرش‌های ابریشمی و تقلبی گران‌تر و تمیز کردن آنها زمان‌بر است .

بنابراین در درازمدت هزینه بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری روی یک فرش پشمی خوب برای شما خواهد داشت.