پنل ال ای دی قابل تنظیم منزلتان را زیبا می کند

جعبه‌های نور پنل ال ای دی قابل تنظیم نازک با استفاده از نورپردازی روشن ال‌ای‌دی، ظاهری با وضوح بالا به تابلوهای دورترانس و نور پس‌زمینه می‌دهند.

این جعبه نور LED که درست در ایالات متحده ساخته شده است، استاندارد جدیدی از کیفیت را در صنعت ایجاد می کند. با طراحی سبک و بادوام Thin LED می‌توان آن را تقریباً در هر جایی از دیوار گرفته تا آویزان کردن از وسایل قرار داد.

روز یا شب، با جان بخشیدن به تصاویر برند خود با جعبه نور duratrans ، توجه خریداران را به خود جلب کنید .

جعبه‌های نور LED نازک طوری طراحی شده‌اند که یکی از نازک‌ترین و در عین حال سنگین‌ترین قاب‌های محکم موجود در بازار باشند. در عمق کمتر از یک اینچ، قاب عملاً به صورت صاف روی دیوار قرار می گیرد.

پنل

این قاب‌های ضربه‌ای قابل مقیاس هستند و می‌توانند هر چاپی را در خود جای دهند. با سهولت این فریم های ضربه ای، گرافیک را می توان در کمتر از یک دقیقه تغییر داد.

که در کنار انواع رنگ های فریم برای انتخاب، قاب مناسبی را به شما می دهد تا در وقت شما صرفه جویی کند و نیازهای طراحی شما را برآورده که هیچ چیز در جعبه نور بدتر از نور ناهموار به نظر نمی رسد.

جعبه‌های نور LED نازک، روشنایی ثابتی را از گوشه‌ای به گوشه دیگر ارائه می‌کنند. طراحی قاب تضمین می کند که نور به طور یکنواخت در سراسر پانل پخش می شود، حتی در مرکز بدون سایه یا نوار.

مطمئن شوید که گرافیک شما در تاریکی رها نشده است. مطمئن شوید که از جعبه های نور LED نازک استفاده می کنید. حداکثر روشنایی را برای دید مطلوب داشته باشند.

هر قاب LED نازک تنها با بهترین اکریلیک درجه اپتیکال موجود در بازار ساخته شده است، یک پشتیبان بازتابنده 90٪ و درزها برای جلوگیری از نشت نور مسدود شده اند.

دیگر هرگز نگران روشنایی جعبه های نور خود نباشید. خوب، ممکن است مجبور باشید نگران باشید، اما با طول عمر 100000 ساعت دیگر نیازی به نگرانی برای مدت طولانی نخواهید داد.